d

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Μακαρόνια με κιμά


Τι είναι λοιπόν αυτό που κάνει ένα τόσο κοινό φαγητό να διαφέρει από την μία κουζίνα στην άλλη;;;

Κατά την γνώμη μου είναι τα μυρωδικά που χρησιμοποιούμε.
Κανέλα, μοσχοκάρυδο, μπαχάρι, εστραγκόν, βασιλικός, μαντζουράνα και ένα σωρό άλλα, αλλάζουν τελείως την γεύση του κιμά.
Μεγάλη διαφορά έχω δει επίσης όταν φτιάχνω την σάλτσα μου με φρέσκια ντομάτα αντί για τοματάκια κονσέρβας.
Κάποιοι προσθέτουν στην σάλτσα του κιμά διάφορα άλλα υλικά, όπως πιπεριές, μανιτάρια, τριμμένο καρότο κλπ
Σας δίνω λοιπόν την δική μου συνταγή και περιμένω ανυπόμονα να μου πείτε τις δικές σας ιδέες!!!

Τα υλικά μου:
-ένα πακέτο ζυμαρικά της αρεσκείας μας
-μισό κιλό κιμά μοσχαρίσιο
-1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
-2-3 σκελίδες σκόρδο σε φετάκια
-4-5 ώριμες ντομάτες ή ένα κουτί ντοματάκια κονκασέ
-¾ φλυτζ, πουμαρό
-1 φλιτζανάκι άσπρο κρασί
-2 ξυλάκια κανέλας
-μισό κουταλάκι ζάχαρη
-1 φλιτζάνι μαϊντανό ψιλοκομμένο
-Αλάτι-πιπέρι

Στην πράξη:
Βράζουμε τα ζυμαρικά μας, τα σουρώνουμε και τα λαδώνουμε ή βουτυρώνουμε.
Τα αφήνουμε στην άκρη και ετοιμάζουμε την σάλτσα του κιμά.
Τσιγαρίζουμε σε ελαιόλαδο το κρεμμύδι και το σκόρδο.
Προσθέτουμε τον κιμά και τον τσιγαρίζουμε και αυτόν, ανακατεύοντας συχνά με ξύλινη κουτάλα.
Σβήνουμε με το κρασί.
Προσθέτουμε τις ντομάτες ψιλοκομμένες ή τα ντοματάκια, το πουμαρό, την ζάχαρη, την κανέλλα, αλάτι, πιπέρι και ανακατεύουμε καλά.
Τελευταίο προσθέτουμε τον μαϊντανό.
Χαμηλώνουμε την φωτιά και βράζουμε την σάλτσα μας για μισή ώρα περίπου.
Συνήθως εγώ δεν προσθέτω νερό, αν χρειαστεί όμως, προσθέστε λίγο.
Σερβίρουμε την μακαρονάδα μας με μπόλικη σάλτσα και τριμμένη παρμεζάνα ή όποιο άλλο τυράκι προτιμάμε.

Ελάτε λοιπόν, πείτε μου πως φτιάχνετε εσείς την μακαρονάδα σας και γίνεται τόσο διαφορετική από την δική μου!!
Σίγουρα θα έχετε να μου δώσετε ένα σωρό ιδέες!!
http://tokafeneiomas.blogspot.com

0 σχόλια:

Πείτε τη γνώμη σας...